Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Trillingmamman - 17 september 2012 20:43

Idag är det sex år sedan jag träffade min man, tiden går så fort. Sex år av upp och nedgångar och det är precis som det ska vara, tycker det blir bättre med åren. På något sätt så blir vi mer och mer sammansvetsade. Käleken är stark och trots det vi varit med om och är med om så älskar jag honom. Det kan ingen ta ifrån mig.


Försökte få saker och ting gjort idag men lyckades inte speciellt bra med det. En tvättmaskin och skura rent köket, men resten fick vara. Det var det mest "ta det lugnt" ett par timmar. Spelar dock ingen roll för min del, det var ganska skönt och börja veckan med mjukstart. Måsten är inte hugget i sten. Trots "lugnet" så känner jag mig ganska mör i kroppen och trött. Blev inte så mycket sömn sist, jag kunde inte sova fast det gick. Trist att det blir så men en god bok gjorde att jag till slut blev åter trött. Har några timmar kvar att slå ihjäl med lite studier nu först innan jag "kan" lägga mig för natten. Jag riktigt längtar dit just nu till sängen. Men mitt inre driver mig till att öppna böckerna i stället. En kaffe får det bli tror jag innan jag sätter igång. Det brukar pigga upp.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards