Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Trillingmamman - 20 september 2012 20:29

Idag har det gått i ett vilket inte är ovanligt. Men nu låg det en hel del på schemat som jag behövde göra. Morgonen ägnades åt storhandling och det tog sin tid, även om jag var ute tidigt. Hade med mig Julie och hon skötte sig exemplariskt måste jag säga. Trots att det tog nästan två timmar. Det var en fröjd att ta med henne. Tio matkassar senare, sex blöjpaket, storpack tvättmedel och diskmedel och en säck potatis så hade jag ett jobb framför mig. Att lägga in allt i skåpen, frysen, kylskåpet och andra vrår och skrymslen. Nu är det fullt igen.


Det tog sin lilla tid det där och jag var också tvungen att laga middagen tidigare i och med att jag skulle till skolan och göra två prov. Först hade jag ett nationellt prov i engelska och jag skrev som aldrig förr. Det kändes bra om inte annat. Sen hade jag en muntlig redovisning i svenskan om Antiken och det gick också bra. Vi hann med en genomgång av provet som jag hade tidigare i argumenterande text. Betyget blev C och jag är jättenöjd! Nu har jag ett leende på läpparna och skall åter sätta mig ner och studera till två stora prov som jag har nästa vecka, psykologi och naturvetenskap. Först har jag en bild. om än suddig sådan, och den visar mitt resultat efter färgningen på håret.


 


Nu är jag svarthårig.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards