Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Trillingmamman - 24 september 2012 12:28

Så skönt och sitta ner en stund med en kaffe. Ska förvisso inte klaga då jag fick sovmorgon idag, vaknade till liv vid åtta. Har gjort lite måsten på förmiddagen, som att tvätta, och även läst lite psykologi. Ikväll smäller det, då har jag ett stort prov i ämnet. Mina förväntningar är höga då psykologi står mig varmt om hjärtat. Känner mig laddad efter att ha läst på i ett antal veckor nu. Fick tillbaka resultat igår på prov i Religionskunskap 1, etik och moral, och det blev ett B. Gissa om jag blev glad!


Solen tittar fram också efter en helg med dåligt väder. Skönt säger jag bara! Barnen har varit ute en sväng innan lunch och både cyklat, snickrat och lekt. I morgon är det dagis igen och jag tror dom små längtar lite, även om de leker bra hemma. Och det blir säkert att gå ut om en liten stund igen innan jag ska bege mig till skolan.


Nu ska jag sitta ett tag och bara njuta innan allt sätter igång.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards