Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Trillingmamman - 28 september 2012 14:56

En ganska slapp dag idag, men ack så skönt. Igår gick det i ett så det är bra och ha en dagar där man slipper stressa på och bara kan ta det lugnt. Gjorde stora provet igår i Naturvetenskap och det kändes riktigt bra. Nu väntar jag bara på lite resultat.


Laddar för en god fredagsmiddag ikväll. Bearnaise, klyftpotatis och mörad entrecote. Det vattnas i munnen redan. Dessutom som grädden på moset så ska jag ha en liten Skype-dejt med Sarah senare. Ser jag fram emot!


Fick min efterlängtade kalender idag med posten och som vanligt är jag grymt nöjd. Bild har jag gjort själv och den här gången beställde jag i A5-format. Kika gärna in på deras sida, Personlig almanacka.


Nu ska jag lata vidare en stund innan det är dags att sätta igång med allt. Först kaffe!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards