Trillingmamma och sjubarnsmor

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

Full rulle

Av Trillingmamman - 29 september 2012 10:59

Vilken underbar hjälp jag fått på morgonen av Julie, inte nog med att hon alltid vill plocka in besticken i lådorna varje gång jag tömmer maskinen. Idag ville hon sopa golvet med. Tror det smittade av sig i och med att jag plockade, städade, diskade och tvättade. Hon härmar helt enkelt!


 


Trillingarna lekte tillsammans och man ser mer och mer hur sammansvetsade de blir.


 


Leon han följer allt och alla och är nöjd nästan hela tiden.


 


Bara en mamma kan pussa sin snoriga, skitiga unge. Go är han!


Passar på och vila en stund innan det är dags att göra lunch. Man får ta dom små stunderna och ta igen sig på.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


 
 
madelein - sexbarnsmamma

madelein - sexbarnsmamma

29 september 2012 19:43

Så duktiga så :-) Så söt han är lille Leon :-)

http://madelein.se

Trillingmamman

1 oktober 2012 17:05

Tack goa Madde

 
Ingen bild

Madde

29 september 2012 21:37

Hoppas in å slänger iväg en kvälls KRAM meen säkert blir det en morgon KRAM innan den når dig..... Meen skit samma en STOR kram kommer här....
UNDERBARA bilder som vanligt.....

Kram på dig

Trillingmamman

1 oktober 2012 17:04

Tack underbara

 
Ingen bild

Tove

1 oktober 2012 16:02

Leo är väl lik sin farmor? Eller vad säger kussen?

Trillingmamman

1 oktober 2012 17:01

Håller fullständigt med ;-). Lik pappa också som är väldigt lik farmor :-))).

Kramar från oss

 
Ingen bild

Tove

1 oktober 2012 16:03

Ett litet "n" föll bort :-)

 
Ingen bild

Tove

1 oktober 2012 20:57

Vilken tur att det inte bara är jag som ser likheten i lilla Leon. Det jag kommer ihåg av M var hennes långa vackra hår och behagliga röst. Hårfager är han, återstår att se om han får sammetsröst som farmor :-)

Kram till hela klanen!!!

Trillingmamman

1 oktober 2012 21:13

Ja det ska bli kul och se hur de ser ut vart eftersom de växer. Just nu tycker jag alla är lika Thomas mer eller mindre. Men har drag från farmor och farfar. Fick se ett foto på Thomas pappa och mamma när de gifte sig. Alexander är en kopia av Thomas pappa just på den bilden.

Julie har en fin röst. Även Lucas :-). De har en lugnare ton (som förvisso kan låta högt ibland) än Alexander och Isac. Isac påminner om Thomas röst, ganska barsk ton. Alexander han maler på i en blandning av... ja jag vet faktiskt inte... hahaha.

Ha det gott och lycka till nu!

Massor med kramar från hela klanen här

 
Ingen bild

Tove

3 oktober 2012 09:00

Vi väntar med spänning :-)

Tack, du med :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman - 29 augusti 2016 08:29


Sitter och njuter på balkongen. Det är över 20 grader. Ska verkligen njuta nu av sista dagen. Sola lite till, handla lite och bara vara. Det är så fridfullt. Saknar de små barnen och på ett sätt ska det bli skönt och komma hem till det normala ...

Av Trillingmamman - 26 augusti 2016 19:32

Ja det blev semester i år, kanske inte flera veckor men ack så skönt. Det bar i alla fall mot varmare breddgrader. Hej igen Zakynthos. Tredje gången jag är här. Älskar detta ställe, så fridfullt. Tog med mig min äldsta dotter denna gång. Har bestämt...

Av Trillingmamman - 22 augusti 2016 15:54


Så kom den här dagen man sett fram mot på mycket länge. En liten minisemester med min äldsta dotter. Nu sitter vi och tar en gofika på stationen. Vi ska snart bege oss till Göteborg och Landvetter. I morgon bitti tidigt bär det av mot varmare br...

Av Trillingmamman - 12 augusti 2016 20:34

Det är nästan så jag har glömt hur det är att blogga, har inte haft tid eller lust. Det har varit många nya intryck. Kan tala om att jag klarade mig. Fick mitt legitimation och är nu sjuksköterska. Är också anställd på kliniskt basår som man nu m...

Av Trillingmamman - 22 januari 2016 21:34

Hoppsan, nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Inte meningen, har haft fullt upp bara. Allt flyter på kan man säga. Känner mig stark. Och glad. Det var länge sen jag kände så här faktiskt. Nu finns det många orsaker till varför men en stor a...

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards