Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Trillingmamman - 3 oktober 2012 18:42

Hade fikabesök på förmiddagen av Kerstin, TACK för trevligt sällskap! Alltid lika kul och tjattra lite. Sen kom jag på mitt i att visst fan, Gabriel hade en tandläkartid. Det var ungefär en timme innan det var dags. Alltid lika kul med överraskningar. Det var Thomas som fick ta den biten idag och jag hämtade barnen.


Känner mig fortfarande inte riktigt frisk och lyckades mitt på dagen somna en stund, vilket jag behövde. Som vädret var ute var även barnens humör sen på eftermiddagen. Mindre kul men jag förstår dom också. Även små individer har dåliga dagar.


Det var lite frost på rutan denna morgon och det ger en vink om vart det bär vägen. Innan dess så är det massor som ska fixas. Bland annat bilen som hade en del rostfläckar.


 


Just nu är "hon" skitful. Men behöver omvårdnad så klart.


Igår skulle jag ha kollat på filmen men det blev inte av, kom hem sent från skolan. Läste Engelska i stället då jag har prov i morgon. Har hela veckan på mig med filmen och referatet så det är inte bråttom. Kommer nog ägna kvällen åt att läsa mer, känner mig inte på topp. Vare sig i humöret eller kroppsligt.


Nu kallar plikter och middag, kom på att jag inte ätit något.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva






Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards