Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Trillingmamman - 30 oktober 2012 21:25

Nu har jag nog blivit lite skvatt galen. Hittade ljusslingor på Ica Maxi bland alla julsaker och kände att det var något som kunde vara lite mysigt i mörkret och ha. Sen kan man undra vilken månad jag befinner mig i som pyntar redan nu. Schhhh! Säg inget, det är bara två månader kvar till jul. Men jag var först!

Lyckades handla allt jag skulle och har nu allt tills på fredag då min stora tjej blir tio år. Herregud vad tiden går fort. Ska baka bullar och fixa tårta tills hon kommer, och med sig hem har hon sin pappa och farmorsom stannar i ett par dagar. Det ska bli trevligt, välkomna hit.

Har fått mycket gjort idag tycker jag. Storstädning som behövdes. Får se hur länge det rena får vara rent, brukar gå fort med sjuttio lortiga fingrar.

Vi har haft trevligt middagssällskap idag. Tack Kerra med familj! Känns som om det väller ut tacos lite här och där just nu. Passar på och jäsa i soffan och skall strax läsa lite religion.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards