Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Trillingmamman - 8 november 2012 18:43

Känner mig på gott humör, positiva saker har hänt och mer väntas. I morgon är en dag som jag längtat till. Resa till Stockholm och event samt träffa alla kära vänner. Äntligen kommer fredag! Har inte varit sysslolös direkt, tre prov har jag haft den här veckan. Ja det sista provet ska jag ha nu vid sju, bokredovisning. Sen bär det hem för en inlämning i psykologin, skriva ut massa papper och packa väskan. Det kommer att rassla till ikväll.

Grabbarna har haft dagisvecka vilket behövts. Jisses vad dom har trotsat, fast på olika sätt. Alexander gnällde hela vägen dit en morgon över att han hade en tagg i skon. Fixade och donade men inget jag gjorde hjälpte. Jag bet ihop i dom tjugo minutrarna det tar fram och tillbaka och med allt. Jobbigt var det för han ger sig inte med sitt gnällande heller. Till dagis kom vi och jäklarns vad det rasslade till. Ut med overallen kom en bok, två bilar, ett flygplan, en demolerad Batman, Mästerkatten och ett halsband. Inte så konstigt att han gnällde...

Vid ett annat tillfälle så var det Lucas tur och han hade en jävulusisk morgon och med det grymma röstresurser. Trodde han skulle väcka hela grannskapet. Efter 40 minuter så lugnade han ner sig, det var många koppar kaffe den morgonen. Bet ihop även då.

Sen har de andra mer eller mindre haft humör till och från också. De har avlöst varandra. Ljuvligt! Konstaterar nu efter veckans slut att jag har inga barn, jag har små T-rex där hemma. Ser fram mot en "lugn" kväll och lite paus från vardagen i morgon. Med mig har jag kamera givetvis. Och jag återkommer.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards