Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Trillingmamman - 16 november 2012 13:23

Somnade hyfsat tidigt igår och vaknade upp fräsch idag. Känns oerhört skönt faktiskt och det var ett tag sen jag kände mig så. Har ägnat morgonen åt att ta itu med tvätten som aldrig försvinner konstigt nog, och så blir det nog hela dagen. Ska ta mig iväg till affären också för att handla samt hämta mina böcker som har kommit.


Thomas har varit ute med barnen på en långpromenad och jag fick laga lunchen i tysthet, bara Leon som höll mig sällskap. Efter maten gick alla barnen igång igen så de fick passera duschen för att sedan ha en musikstund.


 


Ser ut som dom följer en snitslad bana.


 


Ni kan gissa vilken låt som gick och som nu mera är barnens favorit. Den går så här: jag bygger, bygger upp och du river, river ner.... Skapligt trött på den låten men vad gör man inte för de små.


 


Thomas satt och log åt dom små.


 


En annan glad liten kille.


 


Gabriel springer som aldrig förr.


Energin tog slut för en stund sen. Nu har dom varvat ner efter den blodsockerhöjande måltiden. Själv ska jag dricka mitt kaffe och sen bege mig till affären.


Avslutar med lite syskonkärlek.


 


Leon hade gjort illa sig och direkt var dom framme för och hjälpa.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards