Trillingmamma och sjubarnsmor

Direktlänk till inlägg 13 december 2012

Men varför

Av Trillingmamman - 13 december 2012 23:54

Jag kan bara inte sova. Vet inte riktigt vad det beror på just nu. Har suttit ett par timmar med Naturkunskapen och instuderingsftågor, kanske det har fått min hjärna och gå på högvarv? Jisses för alla dessa formler, massa, atomer och molekyler. En hel vetenskap, men kul förstås.

Får ta ett par rundor i Wordfeud och Quizkampen så kanske John blund kommer.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

 
 
Ingen bild

Lilian

14 december 2012 11:20

Fy vad drygt, att inte kunna somna. Men det är kanske som du säger, hjärnan går på högvarv..idag var det 21 gr, det är kallt.Barnen var ute o lekte vid skolan o dom frös INTE ALLS sa dom...friskusar. Önskar ER alla en god jul o ett bra nytt år....fritt från sjukdommar o elände. Du får ge alla " godingarna " en julkram från oss o även en stor till dig Eva...kram

Trillingmamman

18 december 2012 09:19

Ja det är lite mycket nu men kommer med all säkerhet att bli bättre :-). Har fått tagit igen lite sömn.

Nu töar det här i Skövde och snön håller på att försvinna. Vädret är bra konstigt, hoppas ändå att snön får ligga över julen.

Hoppas ni får det riktigt fint nu och massor med julkramar från oss alla

 
Ingen bild

Gunilla

14 december 2012 15:39

Konstigt det där med sömnen. Många som inte kunnat sova inatt o det är inte fullmåne.... Nån energi som strålar kanske!!

Trillingmamman

16 december 2012 18:25

Ibland blir det bara så för mig, oftast så kan jag sova. Tror dock att sömnbehovet har minskat lite nu när jag blivit äldre också.

Ha en underbar söndag och tredje advent!


Kramar Eva

 
Amelie

Amelie

15 december 2012 20:34

va med och tävla om veckans blogg :)
http://www.nattstad.se/amelielykkegaard?id=5678973

kram :D

http://nattstad.se/amelielykkegaard

Trillingmamman

16 december 2012 18:24

Hej!

och tack :-).. skrev in mig hos dig. Ha en underbar dag!

Kramar Eva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman - 29 augusti 2016 08:29


Sitter och njuter på balkongen. Det är över 20 grader. Ska verkligen njuta nu av sista dagen. Sola lite till, handla lite och bara vara. Det är så fridfullt. Saknar de små barnen och på ett sätt ska det bli skönt och komma hem till det normala ...

Av Trillingmamman - 26 augusti 2016 19:32

Ja det blev semester i år, kanske inte flera veckor men ack så skönt. Det bar i alla fall mot varmare breddgrader. Hej igen Zakynthos. Tredje gången jag är här. Älskar detta ställe, så fridfullt. Tog med mig min äldsta dotter denna gång. Har bestämt...

Av Trillingmamman - 22 augusti 2016 15:54


Så kom den här dagen man sett fram mot på mycket länge. En liten minisemester med min äldsta dotter. Nu sitter vi och tar en gofika på stationen. Vi ska snart bege oss till Göteborg och Landvetter. I morgon bitti tidigt bär det av mot varmare br...

Av Trillingmamman - 12 augusti 2016 20:34

Det är nästan så jag har glömt hur det är att blogga, har inte haft tid eller lust. Det har varit många nya intryck. Kan tala om att jag klarade mig. Fick mitt legitimation och är nu sjuksköterska. Är också anställd på kliniskt basår som man nu m...

Av Trillingmamman - 22 januari 2016 21:34

Hoppsan, nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Inte meningen, har haft fullt upp bara. Allt flyter på kan man säga. Känner mig stark. Och glad. Det var länge sen jag kände så här faktiskt. Nu finns det många orsaker till varför men en stor a...

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards