Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Trillingmamman - 19 december 2012 21:12

Nu har jag tjuvstartat med julklappsinköpen, hela tre stycken har vi fått ihop. Känns som om man har ett ton kvar. Hade lite tur då det var en sak som stod högt på önskelistan men som var svår att få tag på, skam den som ger sig. Till slut så! I morgon skall jag alltså bege mig ut i vimlet och inhandla lite. Har gjort lite beställning på nätet också så egentligen är det lite mer, men långt ifrån allt.


Idag har vi varit ute och åkt en sväng och fikat i Skara medan vi gjorde en shoppingtur på samma gång. Så mycket mer har vi inte hunnit för sen har det bara rullat på. Hoppas dygnet har fler timmar i morgon bara. Känner mig trött och jag kommer ägna mig åt att läsa lite ikväll och inte i flera timmar. Behöver nog sömn mer just nu känner jag. Det är inte hela världen för jag ligger inte efter på något sätt i studierna och det är med gott samvete jag kommer att sätta mig i soffan nu inom ett par minuter.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards