Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Trillingmamman - 22 december 2012 12:09

Gud så lugnt och skönt det är just nu, och jag laddar inför de kommande dagarna som kommer att vara något hektiska. Det bekommer mig inte just nu för jag bara njuter till fullo kan jag säga. Trots ett litet missöde nu på morgonen som gjorde mig skapligt arg för stunden så känner jag mig ändå på gott humör.


Igår fick grabbarna nya frisyrer.


 


Isac och Lucas poserar.


 


Alexander ser mindre glad ut.


Vi hann klippa alla tack och lov, sen lade rakapparaten av och gick sönder. Tekniska prylar i detta hus har en benägenhet att "säga upp sig". I morse var det min telefon, dock var maken skyldig till det, men ändå. Sen kan jag inte låta bli och tycka att dagens saker har mindre hållbarhet än förr tyvärr. Överpriser ska dom ta för det fast kvaliten suger. Jag överlever ändå känner jag så det är inget och haka upp sig för eftersom det ändå kommer att lösa sig i slutändan.


Gabriel och Thomas har en "far och son-dag" och julhandlar ute i vimlet. Jag är hemma med resten av barnen och vi ska mysa hela eftermiddagen. Ikväll blir det slå in lite mer julklappar kombinerat med skolarbete. Sen tar jag två dagar semester från studierna för det är trots allt jul.


Kaffet ropar på mig nu så ha en fin eftermiddag ni alla!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards