Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Trillingmamman - 8 februari 2013 19:24

Som jag nämnde tidigare så gick den här veckan fortare än vanligt. Har ju haft en del inplanerat och har zick-zackat mellan ställena känns det som. Det gick det med och nu sitter man här och det är redan fredag. Barnen har fått vara hemma eftersom hostan inte gett med sig riktigt. Tror inte de riktigt tyckt att det har varit roligt alla gånger men tyvärr nödvändigt så bacillerna försvinner någon gång. Denna vinter säger jag bara.....Usch! Nu vill jag ha sol, sommar och värme.


Ikväll ska jag njuta, barnen ligger i sina sängar. Veckan har bjudit på trots kan jag säga. Alla samtidigt mer eller mindre dessutom, kanske effekten av en stressig vecka kombinerat med sjukdomar. Mindre kul men man vet att det inte varar för evigt tack och lov. De brukar inte trotsa samtidigt allihop men just den här veckan så bestämde alla sig för det, jippi! Lyckades ändå med det jag hade inplanerat. Provet, labbet och inlämningarna. Har kommit in på tre ämnen som jag sökte och som börjar i början på april: matematik 3, engelska 7 och samhällskunskap 2. Är glad absolut!


Har haft Kerra på besök idag, trevligt! Tack underbara för kläderna till Julie och Linn! Var ett tag sen sist, kan dock bli så när man har lite pussel på varsitt håll. Trevligt var det i alla fall!


Nu kallar MIN tid och jag ska verkligen njuta av den.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva






Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards