Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Trillingmamman - 11 februari 2013 21:34

Tror att vi går mot bättringsvägen nu allihop, ingen mer som har feber. Hoppas det håller i sig nu också. Som sagt, denna vinter har bjudit på mycket sjukdomar. Behaglig dag har det varit, har haft grannens son på besök och de har lekt hur fint som helst allihop. Fick infall och bakade också, en chokladkaka och sen syltkakor. Syltkakorna åkte i sopen då dom mest dammade. Att jag aldrig lär mig att jag inte ska baka kakor och hålla mig till de mjuka varianterna. Nåja, jag försökte i alla fall. Envis som synden.


Fort har det gått den här dagen och jag har ägnat kvällen åt arbete med studier och sen lite TV-paus. Ska nu åter inta TV-position efter nästan två timmar vid datorn, det räcker. Vill vara pigg och fräsch i morgon. På något konstigt vänster så har det inte riktigt känts som måndag idag. En ganska konstig känsla faktiskt.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva




Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards