Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Trillingmamman - 16 februari 2013 20:03

Barn kan vara så himla rappa i sitt tal, fick en störtskön kommentar av Alexander här ikväll:


-Mamma, det är dags att byta ut dig.


Vet inte hur jag ska tolka det där riktigt men skrattade gjorde både Alexander och jag. Rått men hjärtligt. Kan man köpa allt på Ica Maxi? En ny mamma kanske eller ett schysst byte på Tradera eller nåt.


Dagen har varit lugn och Gabriel har varit över och lekt hos sin kompis Linus idag. Jag och Isac åkte och handlade lite och var borta ett tag. Upptäckte när jag kom hem att jag glömt och inhandla en del, inget akut så det kan vänta. Fick med sex kassar och det får duga tills i morgon. Slutsumman hamnade på 666 kr och jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Efter ett inlägg på Twitter så fick jag massa bra förslag, TACK alla jag skrattade gott! Det gjorde även kassörskan som tyckte att jag skulle ha en trevlig kväll utöver de siffrorna.


Nu ska jag göra som jag brukar, dyka ner i skolböckerna och läsa om människokroppen. För melodifestivalen tittar jag inte på.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards