Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Trillingmamman - 19 februari 2013 22:26

Idag har varit en sån där dag då allt har gått i ett. Men absolut inte stressigt utan det har bara resulterat i att dagen gått otroligt fort. Har haft Mia på besök över lunch och TACK för underbar stund gumman, som alltid! Energin behövdes för att ladda om till eftermiddagens alla stopp på olika ställen. Lämna in paket och hämta, Linn hade sånglektioner, Gabriel hade Knatteskutt och jag hade lektion på skolan. Första gången jag var med Gabriel faktiskt då det är Thomas som har skött den biten tidigare. Riktigt kul och se och han är en glad och sprallig kille med mycket "spring" i benen. Hade lite problem att hitta dit då min inbyggda GPS i stort sett är obefintlig. Lyckades ringa till Mia som fick guida mig så till slut kom vi dit, fem minuter innan det började (och då åkte jag ändå en timme innan och Skövde är en sådan stad man kan åka igenom på 10 minuter). Tack Mia för dit otroliga tålamod och för hjälpen! Att leda mig är som att leda en höbal; noll lokalsinne, ludd mellan axlarna och jag hittar bara i min egen ladugård. Dagen gick i alla fall och nu har jag suttit här vid datorn och sammanställt lite arbete. Skall fortsätta i morgon igen och ta en paus för i kväll. Känner mig rätt så trött efter den här dagen, jobbigt och köra sightseeing (driver med mig själv lite). Och sömn är som sagt aldrig fel då jag har lite på schemat i morgon med. Skulle vara kul och känna sig lite fräsch!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards