Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Trillingmamman - 22 februari 2013 19:47

Vi har ingandlat en discokula som snurrar och barnen fullkomligt älskar den. Musik är också något som är populärt och det i kombination med discobollen blev kvällens fredagsröj. Jo alla dansade på, även jag till barnens stora glädje och skratt. Det bjöd jag på. Kameran var med och här kommer lite bilder.


 


Lite nära dans, Julie och Linn.


 


En kille som älskar musik och blev alldeles till sig när den sattes på.


 


Till och med att han tog ett par danssteg med Linn.


 


Gabriel har sin egen stil, på händerna.


 


Isac älskar och dansa.


 


Lucas har sina egna moves och det gäller att hålla tungan rätt i mun.


 


Linn höll igång grabbarna.


 


Alexander dansar med snuttefilten. Eller rättare sagt bakom den.


Kul hade de alla en stund innan det var dags för maratonblöjbyte och natta små trötta. Själv ska jag sätta mig med lite arbete när de sista två har somnat också. Nu en stunds vila framför datorn tänkte jag.


Hade en sjukt dålig morgon och ville helst av allt bara gömma mig. Hade ett underbart samtal med min vän Mia och efter det var jag på benen igen, TACK underbara! Allt är som bortblåst och jag känner mig på topp igen. Där av tokerierna med barnen på kvällen. En mysig dag trots allt. Fick även en ensam stund med Lucas idag när vi åkte och handlade lite gott till kvällen. Vi brukar ta med dem en och en mellan varven så att de får lite egentid, och det är uppskattat. Nu ska jag njuta medan jag kan innan plikterna kallar!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards