Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Trillingmamman - 27 februari 2013 13:36

Dom här två dygnen har varit de värsta tänkbara med en fruktansvärd intensiv magsjuka. Dessutom så drabbades alla av den, en flerbarnsfamiljs mardröm. Det var så illa att jag var tvungen att lägga alla på vardagsrumsgolvet för att minimera sanering över hela huset och i alla sängar, med tanke på hur man själv mådde så orkade man inte heller springa stup i kvarten. Tvätt fick vi ändå så det heter duga och det är tur att man har uppsättningar av allt. Idag står vi på benen även om efterdyningarna är kvar så helt friska är vi inte än. All tvätt är gjord och sanering av golv, toalett och alla rum som blev drabbade. Nu återstår bara att hämta lite nya krafter. Har fått avboka veckans aktiviteter förutom mina prov som måste göras, nu är det inte förrän i morgon i och för sig så vi lär bli lite friskare. Ingen har mått dåligt mer idag och jag hoppas det håller i sig. Nästa vecka är sista veckan för alla kurser, sen är jag klar, därför måste jag köra sista proven. Har inget val.


Nu ska jag våga mig på en kopp kaffe och bara vara en stund.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards