Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Trillingmamman - 8 mars 2013 08:20

Nu är den hektiska veckan nästan slut och så även skolarbetet. Har bara en inlämning som skall in idag och jag är nästan klar. Man skulle kunna tro att jag har gömt mig men så är inte fallet, har bara haft otroligt mycket och göra att jag inte kunnat prioritera och skriva trots att jag har velat. Ska bli skönt att få vila i en månad innan nästa kurser sätter igång. Titta på filmer, läsa böcker och bara vara på kvällarna. Två slutbetyg är satta och det är i Svenska och Psykologi 2 som jag fick B i och nu väntar jag bara på betyg i de tre andra ämnena.


På schemat idag står inte mycket, solen skiner och det finns en stor chans att det blir utevistelse efter lunch. Både grabbarna och jag är sugna på revanch i innebandy och fotboll. Känns som om det är vår på väg och det är precis vad jag vill ha med. Nu kommer jag få min beskärda del ändå, nedräkningen är redan igång till solsemestern.


Kaffet lockar denna morgon mer än någonsin, dags för dagens första kopp. Sen dyker jag ner i arbetet igen en stund.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards