Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Trillingmamman - 18 mars 2013 19:34

Ny vecka och nya tag men som började i motvind, usch för såna dagar säger jag bara. Tog mig i alla fall en promenad och med mig hade jag Isac, trodde dock att jag skulle frysa till is. Jisses vad kallt men fasiken så skönt ändå. Behövde verkligen rensa huvudet lite. Isac bäddade jag in ordentligt i en filt så han skulle slippa den bitande kylan i ansiktet. Måste ha varit riktiga nordanvindar och minusgrader, bet gjorde det minsann. Honom gick det ingen nöd på och egentligen inte mig heller. Känner mig mest nöjd och fruktansvärt trött bara. Det tar jag igen ikväll med lite Familjen Annorlunda och film.


I morgon är det dags för pojkarna att gå till föskolan. Håll tummarna nu! Nu stänger jag svängdörrarna för alla baciller så schas! Vill inte ha mer sjukdomar...


Klockan tickar och snart är det dags för mitt program. Barnen har jag lagt och de somnade fort idag. Nu ska jag njuta och hoppas att morgondagen blir lite bättre.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards