Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Trillingmamman - 21 mars 2013 20:26

Trillingarna hade sin fyraårskontroll idag och det gick bra. De ligger nära varandra i utveckling, längd och vikt. Bara personligheterna som skiljer dem åt. Det tog sin lilla tid och jag spenderade i stort sett hela förmiddagen på BVC.


Linn har påsklov och jag skjutsade henne till tåget på eftermiddagen. Egentligen börjar det inte förrän i morgon men av någon anledning så hade jag ingen koll och beställde hennes biljetter en dag för tidigt. Så det kan gå. Det blev och ta en dag ledigt med läxböcker med sig till pappa.


Dagen gick fort, riktigt fort. Nu sitter jag här och tar det lugnt. Och det tänker jag fortsätta med resten av kvällen också.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards