Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Trillingmamman - 23 mars 2013 19:37

Idag har jag fått äran och passa Mias och Thomas barn och anledningen till det var att lilla tjejen ville komma till världen nu. Thomas och Mia kunde vara tillsammans under förlossningen medan jag hade det mysigt med resten av barnen. Ett stort grattis Mia och Thomas till nya familjemedlemmen! Vilde ska hon heta och ni har valt ett jättefint namn. Grattis och välkommen till världen.


Dagen har gått så fort. Väl hemma här med, och nu ligger alla små i sina sängar. Ska ta igen lite förlorad sömn och bara slappa med maken ikväll. Inte för att jag egentligen är trött men det kan vara skönt och bara slänga upp fötterna.



Tack för att nu läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards