Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Trillingmamman - 25 mars 2013 13:58

Det blev en tur till Arena för lite äventyrsbad med småttingarna. Det behövdes lite roligheter efter alla sjukdomar som härjat här. Thomas och jag bestämde igår för att det var dags att göra något, och bada var ett tag sen vi gjorde. Första gången för Leon och han var varken förtjust eller rädd. Satt mest i famnen och kramade om en som han brukar göra, en go kille som han är. Alla hade kul och skötte sig fint, många turer i vattenrutschkanan blev det. Nu ligger de utslagna och kollar på film för att ta igen sig.


Har tagit mig en kaffe och ska snart åka iväg för och snusa lite bebis. Sen blir det handla lite innan jag åker hem. Resten av kvällen kommer att bli lugn, känner mig också slut efter dagens bad. Det var ett par år sen för min del hahaha. Nog ska jag ta igen det snart med råger. Ja så blir det också ett avsnitt av Familjen annorlunda också innan det är dags och bädda ner sig helt. Vips så gick den här dagen också.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards