Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Trillingmamman - 1 april 2013 13:25

Har haft en underbar påsk med bästa syster Anna på besök, synd bara att helgen gick så fort. Vi har haft det underbart och tagit det ganska lugnt. Solen har tittat fram och den värmer riktigt gott, och nu är nästan all snö borta också. Vår, vår och ännu mer vår vill vi ha!?


I morgon är det dags för det normala igen efter många dagars ledighet, vilket ska bli skönt det med. Tiden rusar på och snart är det dags även för mig med studier igen, nästa vecka sätter det igång med alla upprop. Vart tar tiden vägen? Det ska bli kul även om det har varit underbart skönt och vilat upp sig.


Idag ska jag plantera lite som jag inhandlat men tänkte ta det framåt kvällen. Här ska njutas av solen först!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards