Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Trillingmamman - 2 april 2013 20:30

Morgonen var stressig vilket resulterade i lite "hoppsan" på eftermiddagen. Glömde bort vissa saker som att Linn skulle på sånglektioner bland annat. Som tur var så skickade hon ett meddelande till mig då jag stod i parken med Kerra och Cilla. Vi hade bestämt att barnen skulle leka och sen fika efter det. Tack Kerra för "gofikat" även om det blev kortare än vad jag hade tänkt. Vi får ta igen det när jag har hjärnan på rätta stället och när påskharen har lämnat byggnaden.


Som sagt, stressig morgon med att ta hand om alla barnen. Thomas var iväg så jag hader full sjå med att klä alla för att ta dem till förskolan, även Julie och Leon följde med. En liten försmak hur det kommer att bli när man börjar jobba sen. Jippi! Klart att det gick vägen och iväg kom vi, även om frukosten stod kvar på bordet när jag kom tillbaka. Och disken. Fick väl i mig frukost efter tio någon gång.


Mycket gjort blev det ändå, papper ifyllda och ivägskickade. Skrev ett CV och sökte jobb också. Hade massor med tid kvar innan jag begav mig till föskolan för att hämta grabbarna och sen vidare till parken. Trots lite "missar" och stress så har det varit en ljuvlig dag med solsken. Vårkänslorna flödar!


Nu vankas en dusch och lite egentid!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards