Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Trillingmamman - 3 april 2013 18:56

Leon har blivit en riktig busunge. Han kan helt plötsligt bara springa fram och ta saker från mig eller någon annan för att sedan vända på en femöring och dra därifrån för att gömma sig. Vilken busunge han är! Han vet mycket väl att han gör fel, därför springer han iväg. Ser förbannat kul ut också även om det inte alltid är det. De andra småttingarna blir irriterade och Leon bara skrattar åt det. Ska bli intressant och se hur det där utvecklas, han är inte så liten heller utan en stadig man men kraftiga slag om så behövs. Nog har de andra fått ducka för den mannen.


Den här dagen gick fort och mellan allt vi gjorde så har vi njutet av solen och värmen (man är glad för några få plusgrader även om man vill ha mer). Blev enormt sugen på att grilla så jag inhandlade grillkol och tillbehör till middagen. Om det var gott? Jajamen! Premiärgrillning gjord även om det var något sent, vi brukar vara tidigare med det.


Nu är det läggdags för de flesta och efter det blir det bara lugnt. Linn och Gabriel sköter sig lite själva och är vakna ett tag till innan de bäddar ner sig. Jag tar nog ett par parti med Wordfeud och Candy Crush så länge. Fast som vanligt!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards