Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Trillingmamman - 5 april 2013 21:10

Vilken ljuvlig dag det har varit och vad mycket vi har gjort. Är helt slut just nu men barnen var pigga länge, det trodde jag inte efter den här dagen. Så fel jag hade. De somnade nyligen och jag känner att John Blund snart kommer att besöka mig med.


Började morgonen med att steka pannkakor som vi skulle ha som lunch i parken. Så enkelt och bara rulla ihop och även äta kallt. Sen hade jag ett läkarbesök på förmiddagen och jag gick därifrån med OK i rumpan. Tack! Efter det var det stora lekplatsen med Kerra idag och vi var ute bra länge. Ljuvligt och trevligt! Halvt blöta, mätta och glada gick vi därifrån efter en och en halv timme.


Sen rullade kvällen på fort med alla sysslor i vanlig ordning. Man hinner knappt blinka mellan blöjbyten, middag, fixa i ordning och natta. Fast idag bestämde de sig för att inte somna tidigt vilket jag trodde först.Törstig, kissnödig, leka, bråka, törstig osv... så har det hållt på fram till nio. Men nu sover dom äntligen.


En dubbel smet med pannkakor, frisk luft och glada barn kan man summera den här dagen med. Toppen har det varit och det kunde inte ha blivit bättre!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards