Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Trillingmamman - 10 april 2013 20:03

Dagen började med trots, härligt! Alexander bestämde sig för att sätta den sidan till och visade sitt sämsta humör och med all tänkbart "jag vill inte", "jag tänker inte" och "jag kan inte". Allt på samma gång! Lyckades dock avleda efter ett tag och iväg kom vi till slut. Lovade grabbarna att de skulle få baka chokladbollar så det blev en tur till affären för lite inhandling. Kom tillbaka lagom tills det var dags att hämta dem igen, det var den pausen det.


Och inte blev eftermiddagen bättre utan de har avlöst varandra med allt. Det blev bakande av vilket jag först inte trodde så en stund var det lugnt innan det var dags igen. Nu ligger de i sina sängar, de flesta av dom i alla fall. Det ringer i mina öron och hjärnan är helt tömd på energi. Jisses vilken dag det har varit! Och alla lyckades pricka in samma dag med deras sämsta humör förutom Linn och Gabriel. Som jag har tänkt att denna dag måtte gå fort, spola spola förbi. Inte ofta det händer att "allihopa" har "humör" men det händer, och idag var en sådan dag.


Kommer ikväll ta det lugnt känner jag och återhämta mig, skulle behöva fylla på lite vila och ladda batterierna, vilar en dag från matematiken för det kommer troligtvis inte gå alls med tanke på hur denna dag har varit. Dessutom har jag bara ludd mellan axlarna just nu. Böckerna har inte kommit än så det är bara matten jag kan göra just nu ändå. Det gör inget om jag smälter lite kunskap för en dag då jag fyllt på en hel del denna vecka med formler, lagar och allt möjligt. I morgon har jag introduktion i Samhällskunskap 2 vilket jag ser fram mot, sista ämnet som är kvar. Sen kör jag hårt, men inget mer ikväll. Nu ska jag gömma mig bara...



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards