Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Trillingmamman - 14 april 2013 23:06

Igår var det rensning i förrådet för att se över skor och annat som snart skall plockas fram. Har haft problem med att hitta skor till Leon då han är en bastant kille som både har runda fötter och vader. Inga vinterskor har passat. Nu igår hittade jag ett par näst intill oanvända gympaskor som Julie haft vid något tillfälle. Även hennes fötter och ben var av den storlek som Leon har nu, minns problemet även där. Så nu äntligen skulle han få öva att gå i ett par skor.

Sagt och gjort så provade jag skorna som självklart satt som handsken i handskfacket. Bara det att Leon protesterade högljutt, han skulle inte ha dom på alls. Tänkte att det här kommer att ta tid.

Idag så var vi ute en stund i det fina vädret så skorna åkte på igen. Han protesterade dock inte utan kröp i stället. Lät honom dock vara för att låta honom ta det i sin egen takt. Fortfarande så tänkte jag att det kommer ta tid det här med att lära sig gå i skor. Hann inte mer än dricka upp mitt kaffe så var han på rymmen lille rackaren. Sprang gjorde han också så han ramlade och skrapade i näsan i gruset. Lite kramar och omplåstrande då var det ur världen. Kul var det med skor utomhus i alla fall tyckte Leon. Att gå på nytt gick fortare än vad jag trodde ändå. Ganska skönt också även om jag anar att jag får jaga honom i sommar.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards