Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Trillingmamman - 17 april 2013 20:47

Det blev inget regn idag utan solen tittade fram även om det blåste sju resor värre. Det gick ändå att vara ute och det var vi en bra stund. Grillat till middag blev det också och det satt fint i magen kan jag tala om. Har inte gjort så mycket idag mer än skolarbete, handling och njutit av solen. Ganska skönt då jag fortfarande är förkyld och känner att jag inte är på topp. Har inte haft lust att planera dagen in i minsta detalj utan har tagit den mer som den kommer. Barnen har varit ganska lugna också och sett ut att njuta ute i lekparken utan overaller, mössor och vantar.


Skulle egentligen räkna matte nu men bytte ämne till engelska i stället, ska skriva om vad jag vill. Svårt att komma på något bara. Känner att huvudet inte är helt klart för att räkna men skriva känns okej. Tar en liten funderare innan jag sätter mig. Annars har jag en filmanalys att göra ifall jag skulle ändra mig och fastna i att välja vad jag vill skriva om, båda är ändå på engelska.


Dags att ta tag i lite saker.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva




Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards