Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Trillingmamman - 21 april 2013 22:59

Ligger helt utmattad i soffan efter en helt fantastisk dag. Vad vi har njutit i solen. Vi tog lunchen ute, grillad korv med bröd, och bjöd över grannen Åsa och barnen för att äta med oss.


Sen blev jag själv med barnen då Thomas har ett ärende till Stockholm. Passade på och skrubba barnen rena i badet. Lyckliga, skitiga och hur goa som helst. En lika fantastisk kväll.


Fick hjälp med att passa barnen medan jag åkte ner för att hämta Linn vid tåget. Tack för hjälpen! Och Linn hade en present till mig vilket jag blev jätteglad för. Tack min stumpa!


Benen högt, solbrännan på plats och det kan inte bli ett bättre avslut på den här kvällen.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards