Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Trillingmamman - 24 april 2013 22:37

Det har gått i ett hela dagen och de enda pauser jag haft var under föreläsningen på förmiddagen om psykoser och nu på kvällen medan jag höll på med engelska arbetet. Känner mig helt slut men ändå okej.


Jag går mycket och funderar och har i tankarna förändringar som hemsöker mig. Ska göra lite research i morgon och se vad jag kan åstadkomma. Återkommer om den biten. Vill vara hundra procent säker innan jag genomför det eller uttrycker mig om saken.


På morgonen fick jag smaka lite på hur det kommer att bli med tidiga lämningar på förskola, skola/jobb och sen hem för att ordna med mat och andra sysslor. Inser att jag haft det ganska "slappt" med sovmorgon och oplanerade dagar och mornar. Inte för att jag latar mig om dagarna för det är nog med jobb ändå att ta hand om många barn. Men logistiken hemma är helt annat än att få det och fungera med tider som måste passas, kläder som måste med, matsäck som skall fixas och så vidare. Kommer nog komma in i den rutinen också. Tills dess ska jag verkligen njuta av det jag har just nu, tiden med barnen.


Nu vankas det fötter upp och lite Wordfeud innan jag somnar bokstavligen. Finns risk för det.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards