Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Trillingmamman - 26 april 2013 19:15

Som jag skrev tidigare så har jag funderat på att göra en del förändringar, och nu har jag tagit beslut. Det ena är att jag inte tänker fortsätta med Matematik 3. Det blev tungt och trängde bort timmar som jag också behöver till de andra ämnena. Matten är egentligen inte ett ämne jag behöver, speciellt inte kurser över det som krävs. Idag gjorde jag slag i saken och meddelade alla instanser som behövdes. Jag kör vidare med psykiatri, engelska och samhällskunskap.


Andra beslut som jag också funderat på men inte gjort något åt är att byta bloggplats. Är inte hundra procent nöjd med den plattform jag har nu, även om den är bra på många sätt, och jag vill också förnya mig lite. Lugn bara lugn, det kommer att bli så att jag testkör den nya innan jag byter helt. Och självklart meddelar jag det slutgiltiga bytet.


När det kommer till förnyelser, byten eller andra ändringar så betyder det många gånger i mitt fall och säkert i andras att man börjar ett nytt kapitel i sitt liv. Nu vänder jag blad.




Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards