Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Trillingmamman - 2 mars 2014 15:50

Har ägnat mig mycket idag åt att söka jobb till sommaren. Så nu hoppas vi på tur. Kommer säkert att söka lite mer under veckan som kommer också, kanske man trillar på något bara så där. Annars har det varit sysslodag idag. Veckans tvätt blev vikt och inlagd i garderoberna. Barnen har hjälpt till och städat så nu är det middagen som står på tur. Ikväll är det plugg förstås, vad annars. Tänkte även hinna med ett styrketräningspass. Bokad från morgon till kväll kan man säga. I morgon har vi tre förväntansfulla killar som fyller fem år, herregud vad fort det har gått. Fira ska vi i alla fall göra. Nu är min kafferast slut, dags att börja med middag.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards