Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Trillingmamman - 3 mars 2014 21:09

Ja jisses vad tiden går fort. Idag var det trillingarnas tur att fylla fem år. Det firades med tårta och paket. Mamma fick bygga ihop sakerna sen, gissa om jag har kramp i fingrarna. Nöjda var dom alla och det är huvudsaken. Tack för alla gratulationer på Facebook och Instagram, och tack mamma och pappa för presenter till grabbarna. Slocknade fort gjorde allihop.

Dagen har annars varit ganska stressig. Började med att lämna fem på dagis och tog med en till tandläkaren. Sen tillbaka till dagis och lämna och sen vidare till skolan. Vrålpluggade i ett par timmar och sen var det dags att handla allt som skulle vara till kalaset. Vidare och hämta barnen för att sedan åka hem och slå in alla paket, tur att man är ute i god tid. Bara så ni vet så har jag två kloner till. Nåja, överlevde den här dagen också. Trött är jag och ska nu läsa lite innan jag slocknar.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Glada grabbar. Från vänster har vi Alexander, Isac och Lucas.

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards