Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Trillingmamman - 8 mars 2014 12:45

Nu har jag gjort tentan och det kändes riktigt bra. Borde vara Godkänt. Denna omgång var svårare, fler frågor och fler Väl Godkänd frågor. Totalt kan man ha 85 poäng, G-delen bestod av 70 poäng och VG-delen 15 poäng. För att få betyget G så behöver man ha 60% rätt på hela tentan, det vill säga 51 poäng. För att få betyget VG så krävs det minst 80% rätt på G-delen och 60% på VG-delen, totalt 65 poäng.borde ha skrapat ihop till Godkänd alla gånger, resten är bonus. Nu håller vi tummarna hårt! Bara att gå på nästa tenta som är på torsdag i Mikrobiologi, det var den vilan.

Solen lyser, det blåser något, och det känns som vår. Himla skönt! Tar en paus ute. Barnen leker och jag lapar sol. Ska ta mig en kaffe och bara njuta.

Kvällen kommer nog fortare än man vill med alla måsten. Lördagsdisco blir det med som vanligt. Barnen jublar! Tänker på min fina dotter Linn som just i denna stund befinner sig i Malmö, håller tummarna hårt och önskar all lycka till i tävlingen. Är så ledsen att jag inte kan vara där och se dig.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards