Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Trillingmamman - 14 mars 2014 20:14

Vilken vecka! Hektisk med mycket studieuppgifter och tenta. Känner mig helt slut då jag haft lite press på mig med, jagad av en pitbull. Dock har det varit ljuspunkter också och idag har jag fått positiva, glada besked. Sommarjobb! Känner mig lycklig och väldigt glad. Jag har under eftermiddagen inte gjort annat än gått med ett leende på läpparna.

Har också pratat med mina föräldrar vilket gav mig en ny booster. Duracell batterierna är åter laddade. Körde ett träningspass bara för att, kände helt enkelt för det. Mår bra idag och tänker ta tillvara på det. Ser fram mot helgen och ska nu ikväll bara sjunka in i musikens värld. Alla småttingar sover nu, mamma kan äntligen få vila och drömma lite.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards