Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Trillingmamman - 31 mars 2014 19:34

Jag fick reda på idag att jag klarade omtentan i Anatomi och fysiologi 2. Är sjukt glad och nöjd över det även om jag innerst inne visste att jag var godkänd. Kämpade så inför den tentan då jag inte ville att den skulle hänga efter mig och att den faktiskt orsakade att jag missade min dotters uppvisning i Malmö. De fick bronsmedalj och jag klarade tentan. Är glad!

Dessutom var jag på utvecklingssamtal i Linns skola och det går jättebra för henne. Lätt för att lära och duktig i skolan. Är så stolt över henne.

Nu är jag trött efter den här dagen trots positiva besked. Ska avsluta det med att gå över till grannen och fika en stund vilket jag ser fram mot. Ha en finfin kväll alla.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards