Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Trillingmamman - 6 april 2014 22:11

Egentligen är jag trött, väldigt trött, men kan inte sova. Bådar inte gott inför morgondagen men vad gör man? Försökte med musik i öronen och blunda, skruvade på mig som aldrig förr. Blev bara rastlös av att ligga ner så jag klev upp.

En vän kom över idag och vi körde stenhårt styrkepass, armar och ben är som spagetti på mig. Känns ändå skönt. Nya styrketräningsschemat tar. Ingen lek. Vilodag i morgon från vikter och det blir löpning i stället. Ska bli intressant efter den turen och se hur jag mår. Längtar faktiskt!

Vädret har inte varit det bästa, fy för regn och blåst. Saknar sol och värme så det får mer än gärna komma nu. Känner att jag kan göra solkatter och blända folk med min vita kropp. Dock har jag den klassiska bondbrännan, brun i ansiktet och armarna. Grannarna lär väl skrika när de ser mig sen då värmen kommer och lätta kläder åker på. Wiiihaaa!

Ska väl göra ett tappert försök till och sova kanske. God natt alla!


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Av Trillingmamman - 6 april 2014 08:46

Har njutit denna helg fast det varit mycket att göra och att det gått i ett. Avslutade kvällen igår hos min vän Cilla och det var riktigt gott och bara sitta och snacka.

Idag väntas ett träningspass. Vill börja springa med och ska ta tag i det nästa vecka. Annars så har jag inga andra planer för dagen. Bara vara och njuta. Klart lite måsten finns men det kan vänta.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards