Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 8 april 2014

Av Trillingmamman - 8 april 2014 19:45

Det är så härligt med människor som sätter käppar i hjulet för en och sitt eget ego för att trycka ner andra. Att det inte har gått in än i huvudet på er att det inte fungerar på mig. Skiten gör mig bara starkare och mer beslutsam. Jag kommer ta mig igenom till andra sidan starkare och med erfarenhet rikare. Bara en liten rap så här på kvällskvisten från mig.

Fick en träningskompis idag till styrketräningspasset, Cilla. Vi körde hårt såklart utan vila och jag känner mig sjukt nöjd. Ligger här i sängen och försöker söva tvååringen. Ska iväg senare för att hämta Linn från träningen. Det blir och agera bläckfisk ikväll känner jag. Inget som jag inte klarar av ändå. Skulle dock behöva mycket sömn då det inte blev något av den varan natten innan.

Nästa vecka är det praktik för min del, denna omgång på vårdcentralen. Ser verkligen fram mot det.

Nä, ska försöka anstränga mig lite i mina försök och få den lille att somna.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards