Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 17 april 2014

Av Trillingmamman - 17 april 2014 19:07

Så trött idag, har lite sömn att ta igen kan man säga. Tur är väl att det är ett par dagars ledighet. Både på gott och ont.

Har nu fått resultat från sista tentan, det blev Väl Godkänd. Känns bra och nu kan jag lägga det bakom mig och fokusera på den här kursen utan att ha omtentor hängandes över mig. Första praktikveckan är över och nu blir det en skolvecka innan nästa två veckor praktik tar vid. Vilket jag ser fram mot trots resvägen som kommer bli.

Träningen går också bra, sex dagar i veckan blir det och jag är taggad. Tre dagar löpning och tre dagar styrketräning blir det, resultat har det också blivit. Känns bra att slippa bada i vassen i sommar.

Ska köra styrketräningspass och sen bädda ner mig. Ledig i morgon men det kommer ändå bli tidigt, Leon väckarklocka lär vakna innan själva tuppen ens fått fram ett ljud. Hoppas på fint väder med. Just nu blåser det och regnar, fy bubblan för det. Nåja, bättre än snö.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards