Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 20 april 2014

Av Trillingmamman - 20 april 2014 13:51

Det måste vara den varmaste dagen hittills, termometern visar sjutton grader. Gissa om jag njuter! Barnen springer in och ut på baksidan. Lika glada dom över att slippa alla kläder. Sitter själv i en topp och uppvikta byxor. Hoppas morgondagen blir lika fin, då ska jag passa på och njuta med. Inte ofta det är så här varmt och skönt.

Vet inte om jag har skrivit det, och med risk för upprepning, men jag har klarat de tre föregående kurserna. Känns så himla skönt att bara kunna fokusera på den nuvarande jag läser. Bara blicka framåt. Jag ger mig själv en klapp på axeln och full tillåtelse att inte öppna en bok över hela Påsken. Här ska samlas krafter i form av lata dagar och lapa sol.

Har också en träningsfri dag idag, som alla söndagar. Träningen över lag går superbra den med. Idag är jag med andra ord helt ledig från allt. Laddar för en vecka i skolan och sen är det åter igen praktik i två veckor. Inget jag tänker på idag. Nu ska jag sola. Over and out!

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards