Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 25 april 2014

Av Trillingmamman - 25 april 2014 18:39

Nu är helgen här igen och jag laddar för de två kommande praktikveckorna i Lidköping. Har haft arbete i veckan att göra plus ett seminarium idag som gick bra. Lite trögt har det gått men uppgifterna är i alla fall gjorda. Ska bli skönt med ett avbrott och lite praktik för att tänka på annat, vilket behövs. Kommer att börja läsa till tentan för den här kursen lite smått.

Vädret kan man inte klaga på direkt, Gud så härligt. Passar verkligen på att ta tillfällena i akt och sitta ute så mycket det går. Är så beroende av solen.

Har lite roliga saker att se fram mot de kommande veckorna. Idag blir det Minnenas och nästa vecka har vi såklart Ammotrack som jag ska gå och titta på. Sen har vi Vårruset också. Här händer det saker minsann.

Nu ska jag ta och fixa i ordning mig medan barnen är något så när lugna. Kaffet ska ner först bara. En mikropaus i allt. Ha en fin fredag!

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards