Trillingmamma och sjubarnsmor

Direktlänk till inlägg 27 april 2014

Skit på långa pinnar

Av Trillingmamman - 27 april 2014 22:16

Vad kul det känns att börja praktiken med magont och stress. Tack för den sabotagen, är jag förvånad? Nej knappast. Det var inte mer än väntat heller tyvärr. Nu lyckades jag lösa det men fan vad jag är arg. Vill bara skrika rätt ut. Jag ska upp fyra i morgon då jag har praktik i Lidköping, en timme och fyrtio minuter enkel resa. Grattis! Det första man ska känna är dåligt samvete. Fan vad jag är i behov av en bil, det hade löst mycket. Men inget ska få krossa mig, skolan eller annat. Jag ska fixa det här. Tro inte att det sänker mig, det som inte dödar det härdar. Min envishet driver mig framåt just nu och jag tackar fan gud för den egenskapen. Måste ordna så att jag har en bil på ett eller annat sätt i somnar när jag ska jobba, då har jag löst resten av allt magonda med.

Går inte så bra och sova, vilket suger. Kommer att vara trött i morgon så det heter duga. Tårarna bara rinner just nu.

Tack alla fina för hjälp, erbjudanden om hjälp och omtanke. Det betyder oerhört mycket ??.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

 
 
Ingen bild

Madde

27 april 2014 22:19

Stor STOOOR Kraaam <3 <3 <3

Trillingmamman

28 april 2014 05:10

Tack fina ??????

 
Ingen bild

Emma stensvad

27 april 2014 23:26

Kram ❤️

Trillingmamman

28 april 2014 05:10

Tack fina ??????

 
Ingen bild

Magdalena

28 april 2014 09:23

Får står exakt din känsla, varit i din situation, blicka framåt, du kommer klara det är :)

Trillingmamman

29 april 2014 05:25

Tack fina ??????. Kramar i massor

 
Ingen bild

Lena

28 april 2014 09:29

Många kramar till dig

Trillingmamman

29 april 2014 05:25

Tack ??????. Kramar Eva

 
Ingen bild

Maria

28 april 2014 14:45

Hej!
Hoppas de löser sig så de blir lättare för dig med resorna. Du är otroligt duktig o stark. Jag har följt dig länge o jag vet att detta kommer du fixa galant 😊
Stor kram ❤️ / Maria

Trillingmamman

29 april 2014 05:25

Tack fina ??????. Kramar Eva

 
Ingen bild

Jeanette

28 april 2014 19:17

Heja heja!

Trillingmamman

29 april 2014 05:24

Tack ????

 
Ingen bild

Sandra

29 april 2014 19:44

Finns det inte någon möjlighet till praktik närmare? Jag tycker att högskolor brukar kunna prioritera att de med barn kan få praktik närmare. Hoppas att det löser sig!

Trillingmamman

30 april 2014 17:23

Vi får inte välja praktikplats. Visst kan man komma med önskemål så... Nu är det bara två veckor så jag ska försöka stå ut. Har lyckats lösa det ändå :-). Ha en fin Valborg! Kramar Eva

 
Ingen bild

Helen

30 april 2014 11:24

Vilken krigare du är. Är grymt imponerad av hur du hanterar plugg, barn, träning & motgångar. Hoppas det blir mindre motgångar snart så du kan andas ut lite mellan varven. Tack för att du delar med dig.
Trevlig valborg <3

Trillingmamman

30 april 2014 17:23

Tack fina ??????. Ha en underbar Valborg! Kramar Eva

 
Ingen bild

Eva N

30 april 2014 22:09

Kramar till dig!

Trillingmamman

1 maj 2014 07:46

Tack fina ??. Kramar Eva

 
Ingen bild

Hanna

2 maj 2014 14:43

Hej!
Jag har också läst till sjuksköterska i Skövde, fast för många år sen. Då kunde man önska praktikplats nära om man hade barn och svårt att pendla. Ungdomarna som bara har sig själva att ta hand kan pendla.
Lycka till med studierna!

Trillingmamman

2 maj 2014 18:56

Vi är många som har barn i klassen. Så önska kan man absolut, men vad det blir i slutändan är en annan sak. Man kan byta med varandra men ingen ville denna omgång. Får secad som händer nästa praktik :-).

Ha en fin helg! Kramar Eva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman - 29 augusti 2016 08:29


Sitter och njuter på balkongen. Det är över 20 grader. Ska verkligen njuta nu av sista dagen. Sola lite till, handla lite och bara vara. Det är så fridfullt. Saknar de små barnen och på ett sätt ska det bli skönt och komma hem till det normala ...

Av Trillingmamman - 26 augusti 2016 19:32

Ja det blev semester i år, kanske inte flera veckor men ack så skönt. Det bar i alla fall mot varmare breddgrader. Hej igen Zakynthos. Tredje gången jag är här. Älskar detta ställe, så fridfullt. Tog med mig min äldsta dotter denna gång. Har bestämt...

Av Trillingmamman - 22 augusti 2016 15:54


Så kom den här dagen man sett fram mot på mycket länge. En liten minisemester med min äldsta dotter. Nu sitter vi och tar en gofika på stationen. Vi ska snart bege oss till Göteborg och Landvetter. I morgon bitti tidigt bär det av mot varmare br...

Av Trillingmamman - 12 augusti 2016 20:34

Det är nästan så jag har glömt hur det är att blogga, har inte haft tid eller lust. Det har varit många nya intryck. Kan tala om att jag klarade mig. Fick mitt legitimation och är nu sjuksköterska. Är också anställd på kliniskt basår som man nu m...

Av Trillingmamman - 22 januari 2016 21:34

Hoppsan, nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Inte meningen, har haft fullt upp bara. Allt flyter på kan man säga. Känner mig stark. Och glad. Det var länge sen jag kände så här faktiskt. Nu finns det många orsaker till varför men en stor a...

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards