Trillingmamma och sjubarnsmor

Direktlänk till inlägg 4 maj 2014

Ammotrack och annat kul

Av Trillingmamman - 4 maj 2014 21:43

Trött är jag efter en sjukt rolig helg. I lördags var det utgång med Cilla för att se Ammotrack spela på Valhall i Skövde. Vi började innan hemma hos henne och där fick jag mitt livs överraskning. Förd bakom ljuset av hemliga planeringar till den här lördagen så fick jag besök av min fina syster Anna som också följde med ut. Verkligen en glad överraskning! Tack för en grymt rolig kväll ni goa och tack Ammotrack för en bra spelning.


Jag fick även besök tidigare på lördagen av min storebror Daniel. Det var många år sen sist och riktigt kul och se dig med igen.

Idag har vi haft en lugn dag ute. Inte gjort så mycket mer än njutit av god mat som grillades. Anna bjöd också på jordgubbar och glass, hualigen vad gott det var. Barnen klagade inte över den jordgubbsfesten.

Inte lätt och ta kort på sex stycken samtidigt. De ville inte riktigt vara med på bild, jordgubbarna och glassen lockade mer. Ett bra försök dock.

Hur kan en helg gå så fort? Jag fattar inte.... Skulle mer än gärna skruva tillbaka tiden. Ska man summera allt så har det varit skratt, härliga vänner, rock och röj, god mat och solsken. Inte illa och fasiken vad kul det har varit. Ligger nu i sängen och ska ladda för en veckas praktik till. Lär somna ovaggad eftersom sömnen ligger efter i schemat. Det kostar att ligga på topp. Tillbaka till vardagen igen. Smack!!!!

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

 
 
Ingen bild

Madde

4 maj 2014 22:17

Tok GILLA din helg....
Önskar dig en UNDERBAR kommande vecka med MASSOR av SKRATT & GLÄDJE. ....
Kraaam på dig....

Trillingmamman

7 maj 2014 18:34

Tack fina ??????. Ha en fin vecka! Kramar i massor

 
Ingen bild

Helena H

5 maj 2014 01:56

Vilken härlig "fika ute"-bild! :)
Tycker såna här bilder är kul att kolla på, ofta mycket roligare än fina bilder där de sitter uppradade o tittar på kameran hela tiden. Brukar bli kul om man tar flera liknande bilder o sätter ihop till ett collage. :)
Kan säga att sådär hade vi inte kunnat suttit o ätit glass här i helgen...det har blåst massor av iskalla vindar, regnat, snöat och haglat om vart annat med små korta solglimtar emellan och varit minusgrader på nätterna. Riktigt kallt, har känts som november. Burr burr burr... :/ (och jag gillar ju höst o vinter i vanliga fall, men detta har varit sån kyla som går in i märgen, inte kul alls)
Hoppas du får en riktigt bra vecka.
Kram från Söderhamn

Trillingmamman

7 maj 2014 18:33

Det var kanonfint väder, vilket vi inte har nu :-). Regnet öser ner och man skulle kunna tro att det är höst. Ha en fin kväll! Kramar Eva

 
Bloggande 4barnsmamma

Bloggande 4barnsmamma

7 maj 2014 12:50

Haha! nej det där med att få till bra bilder är INTE lätt! Men det ser fint ut tycker jag:)

http://www.treungar.blogspot.com

Trillingmamman

7 maj 2014 18:31

Tack :-). Ett gott försök :-))). Ha en fin dag! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman - 29 augusti 2016 08:29


Sitter och njuter på balkongen. Det är över 20 grader. Ska verkligen njuta nu av sista dagen. Sola lite till, handla lite och bara vara. Det är så fridfullt. Saknar de små barnen och på ett sätt ska det bli skönt och komma hem till det normala ...

Av Trillingmamman - 26 augusti 2016 19:32

Ja det blev semester i år, kanske inte flera veckor men ack så skönt. Det bar i alla fall mot varmare breddgrader. Hej igen Zakynthos. Tredje gången jag är här. Älskar detta ställe, så fridfullt. Tog med mig min äldsta dotter denna gång. Har bestämt...

Av Trillingmamman - 22 augusti 2016 15:54


Så kom den här dagen man sett fram mot på mycket länge. En liten minisemester med min äldsta dotter. Nu sitter vi och tar en gofika på stationen. Vi ska snart bege oss till Göteborg och Landvetter. I morgon bitti tidigt bär det av mot varmare br...

Av Trillingmamman - 12 augusti 2016 20:34

Det är nästan så jag har glömt hur det är att blogga, har inte haft tid eller lust. Det har varit många nya intryck. Kan tala om att jag klarade mig. Fick mitt legitimation och är nu sjuksköterska. Är också anställd på kliniskt basår som man nu m...

Av Trillingmamman - 22 januari 2016 21:34

Hoppsan, nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Inte meningen, har haft fullt upp bara. Allt flyter på kan man säga. Känner mig stark. Och glad. Det var länge sen jag kände så här faktiskt. Nu finns det många orsaker till varför men en stor a...

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards