Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Trillingmamman - 9 maj 2014 19:11

Ja vad säger man, nu står man här igen. Åter helg och på måndag är det skola igen. Vill säga stort tack till alla sjuksköterskor, undersköterskor samt all övrig personal och boende på Tallskogens demensboende i Lidköping. Ingen glömd! Det har varit en fantastisk tid min praktik och jag har som jag skrev igår fått se och lärt mig massor. Inte sista gången vi ses, det lovar jag.

Tyvärr en dag med mycket ilska också. Åter igen blir jag behandlad som luft i tron om att det ska knäcka mig. Det fungerar inte och är definitivt omoget och barnsligt beteende. Kommer att gå stark ur det här, det vet jag. Ni kan inte knäcka mig. Visst är det jobbigt med psykisk misshandel, tro mig. Man får bita sig i tungan många gånger samt att det är en hel del tårar som kommer. Har sagt det förr, det som inte dödar det härdar.

Det blir definitivt en löprunda ikväll. Fy fan säger jag bara för vuxna som inte kan bete sig. Pinsamt! Så undrar folk varför barn beter sig illa. Enkelt vill jag säga, barn gör inte som föräldrar säger barn gör som föräldrar gör. Tänkvärt! Ha en fin fredag alla ??????.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/ Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards