Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Trillingmamman - 11 juni 2014 19:18

Nu tänkte jag skriva något roligt för en gång skull, känner att mina inlägg är så deppiga. Problemen kvarstår dock.

I alla fall så har jag börjat nya sommarjobbet och jag stortrivs måste jag säga. Dagarna går så fort och jag hinner knappt blinka så är det dags att gå hem. Roligt är det också. Tror att den här sommaren kommer att gå fort. Ska passa på att njuta lite också fast det är mycket jobb som väntas. Hoppas vädret blir bra, hittills så har det varit helt okej.

Har inga planer gjorda ännu över saker att göra, men det kommer säkert. Sommaren tar jag som den kommer lite. Det kommer inte bli några dyra utsvävningar tyvärr. Dick kan det bli roligt ändå, saker måste inte kosta pengar.

Tror det blir en löprunda ikväll med. Det går väldigt bra med träningen just nu, känner mig taggad att springa. Mår så himla bra av det efteråt. Nu ska jag njuta av en kopp kaffe tills det är dags att natta lite barn.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards