Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 13 juni 2014

Av Trillingmamman - 13 juni 2014 20:44

Så var skolavslutningen här idag, uppe med tuppen för att hjälpa min dotter Linn och fixa håret. Fin blev hon.

Det blev också en bild tagen på både mig och Linn, inte ofta det händer (förutom våra tokiga selfies vi gör).

Vi åt lunch på stan tillsammans med hennes pappa innan det var dags för dem att bege sig till tåget och mot Stockholm. Nu kommer jag inte se henne på många veckor men vet att hon har det bra, vilket känns skönt. Fick ett sådant fint meddelande på Facebook, blev alldeles varm inombords.

Man vet någonstans att man har gjort rätt. Kommer leva länge på det där.

Baksidan hemma har varit väl besökt, inte många knop gjorda resten av dagen förutom mat, disk och nattning. Känner mig trött och ska själv avsluta kvällen med film. I morgon är en ny dag.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards