Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Trillingmamman - 16 juni 2014 21:09

Förmiddagen började med regn, trodde det skulle vara vädret för den här dagen. Jag hade fel. Det sprack upp och blev solsken vid lunch och höll i sig resten av eftermiddagen och kvällen. Riktigt skönt!

Tog en löprunda på milen och var pigg i benen idag. Kändes bra i alla fall och jag lyckades ta mig runt under timmen utan att bli helt slut.

Pappa och min morbror kom på besök idag, med sig hade de Gabriel som tillbringat en vecka i Stockholm hos dem. Kul och se dem båda. Det var riktigt länge sen. Jobbigt att det blev kort besök men ska ta igen det snart. Gabriel hade med sig en present till mig som han fått hjälp att göra av min morbror.

Fram och baksida. Det värmde i hjärtat kan jag säga.

Passade på att fota mig med min pappa också eftersom vi inte träffas så ofta.

En härlig dag har det varit trots allt. Nu sover alla förutom jag och Gabriel som umgås lite. Snart blir det sängen för det vankas dagis och jobb i morgon.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards