Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Trillingmamman - 6 juli 2014 14:40

Vi har haft en ljuvlig helg. Lördagen bjöds på god mat, gott sällskap, bad i poolen och fint väder. Min vän Mia fyllde år och vi tillbringade hela dagen samt natten där då vi sov kvar.

Idag blev det riktigt röj i trädgården på baksidan. Fick underbar hjälp av grannen Åsa. Fick låna elektrisk häcksax så det gick lätt och smidigt.

Snyggt blev det och jag känner mig grymt nöjd. Har en hörna där det stod en Rhodondendron också, ful som bara den. Den är historia nu med. Funderar ut vad jag ska göra i den hörnan så länge men inget mer idag. Har framsidan att rensa också och ska ta tag i det vid nästa ledighet. Ikväll blir det ett pass löpning. Känner mig laddad. Nu ska jag ta en välförtjänt vila och en kopp kaffe. Tack alla för den här helgen! Känner mig fylld av positiv energi.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards